"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

APA?? Dalam Kabinet Najib ada Gay?

secjdm3p044
Sunggu h aku tak sangka dalam Kabinet Najib , Perdana Menteri Malaysia yang mahu mempertahankan Islam tetapi dalam masa yang sama mengupah seorang Blogger rakyat US yang Pro Israel dan telah menghina Islam bersembunyi seorang Menteri yang didakwa sebagai Gay.

Sungguh aku tak sangka juga kerana selama ini Najib mengatakan UMNO itu adalah sebuah Parti yang memperjuangkan Bangsa Melayu dan Agama Islam menyembunyikan seorang Menteri yang yang melanggar batas susila sebagai seorang Islam..

Tapi kenapa pula Utusan Malaysia tidak menyiarkan berita yang didedahkan oleh Wikileaks ini? Dulu bila Wikileaks mendedahkan kabel mengenai isu Anwar Ibrahim ianya dijadikan sebagai tajuk besar tapi bila pendedahan mengenai Menteri Gay dalam cabinet Najib ni mengapa didiamkan?

Nasib baik aku tak baca sangat Utusan tu.. kalau tak sampai mati pun aku tak tahu dalam Kabinet Najib ada Menteri yang dituduh sebagai Gay..

Bukankah tingkah laku ini bercanggah dengan nilai-nilai moral seorang lelaki Islam? Kenapa nak disorokkan? Dedahkan saja…

Sedangkan Perdana Menteri Israel Shimon Peres pernah berkata “There are no two states of Israel, just one state,’’ dan “There are no two kinds of citizens here. . . . All are equal in the eyes of the law.’’ Bila dia kata sila baca di (SINI)

Adakah Najib tidak belajar dari PM Israel itu sedangkan APCO yang menasihatinya datang dari sana?

Atau di Malaysia ini ada dua set undang-undang.. satu untuk UMNO/BN dan Kroninya dan satu lagi untuk rakyat marhaen..

Mana puak yang nak GEMPUR pemimpin Pakatan Rakyat terutamanya Tan Sri Khalid Ibrahim yang kononnya mempersendakan Islam tu.. Najib sorok Gay ni.. tunggu apa lagi? Gempurlah!! siapa puak itu sila lihat di (SINI)

Kabel diplomatic yang bocor dan didedahkan itu telah dihantar oleh Duta Amerika Syarikat, James R Keith ke Washington menurut WikiLeaks.

Kabel diplomatik itu mendedahkan maklumat tentang seorang menteri gay (disebut sebagai non-heterosexual) di dalam kabinet Najib Tun Razak sebagai subjek bagi memahami kes tuduhan liwat ke atas ketua pembangkang Dato Sri Anwar Ibrahim yang disifatkan bermotif politik.

"Tuduhan ke atas Anwar bukanlah satu kempen moral. Kerajaan Malaysia tidak tegas untuk menangani kelakuan non-heterosexual, jika benar, seorang menteri, staff senior yang bersama dengan PM Najib dan lain-lain orang ternama yang ada hubung kait dengan kerajaan sepatutnya sudah disiasat (atas tuduhan liwat)" lapor Duta Amerika Syarikat di Malaysia, James R Keith kepada Washington.

Duta Amerika itu menyimpulkan bahawa tuduhan yang dibuat ke atas Anwar Ibrahim adalah satu tindakan politik terhadap Ketua Pembangkang.

Dari maklumat yang didedahkan oleh Wikileaks menggambarkan bahawa Duta Amerika di Malaysia, James R Keith memiliki maklumat yang kukuh bahawa salah seorang Menteri di dalam kabinet Najib Tun Razak adalah seorang gay.

Duta Amerika itu juga dilihat memiliki maklumat kukuh tentang tabiat Gay orang-orang ternama yang ada hubung kait dengan kerajaan.

Kalau tak diterjemah sikit kat atas tu.. pencacai UMNO mesti tak faham bila baca laporan kat bawah ni..
Laporan berkaitan sila lihat di SINI

Tiada ulasan: