"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TV3 digunakan untuk jatuhkan presiden Gerakan [Video]

Milo Suam
MENJELANG pilihanraya umum yang bakal diadakan bila-bila masa sahaja dari sekarang, Barisan Nasional sudah mula merasai kewujudan parti komponennya Gerakan, bagai "mendukung biawak hidup"


Pihak berkepentingan melancarkan gerakan untuk melemahkan pimpinan Najib Tun Razak bagi memastikan BN gagal mendapat majoriti dua per tiga Pilihanraya Umum 13 , sekaligus sebagai lesen untuk menggesa Najib meletak jawatan untuk memberi laluan kepada Muhyiddin Yassin


Parti Gerakan pula dilihat tidak akan mampu membawa apa-apa manfaat kepada Barisan Nasional, TV3 digunakan sebagai medium propaganda untuk menjatuhkan presiden parti itu untuk memecah belahkan Barisan Nasional.

Saksikan sendiri video di bawah ini, di saat semboyan pilihanraya sudah mula kedengaran, TV3 digunakan untuk menyebarkan propaganda menjatuhkan Presiden Gerakan, Tan Sri Koh Tsu Koon bagi melemahkan lagi Barisan Nasional pimpinan Najib tun Razak.
ReJaM© "Hairan bin ajaib, makin dekat pilihanraya TV3 makin kuat pecah belahkan BN"

Tiada ulasan: