"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Awas!! Alat pemanas air di rumah anda mungkin boleh membawa maut

GEORGE TOWN - Seorang wanita yang baru pulang ke rumah terkejut selepas mendapati suaminya menemui ajal dalam keadaan menyayat hati apabila badan lelaki itu bertukar kehitaman disyaki terkena renjatan elektrik dari alat pemanas air kelmarin.

Mayat tauke kedai telefon, Tye Chuan Sin, 40, ditemui melecur lebih 50 peratus pada pukul 3 petang oleh isterinya di dalam bilik air rumah mereka di Taman Changkat, Bukit Gambir di sini.

Difahamkan, kejadian berlaku ketika mangsa sedang mandi sebelum menjemput anak perempuannya pulang dari kelas tambahan pada pukul 12 tengah hari. Isteri mangsa ketika itu keluar bersama anak lelaki mereka.

Bagaimanapun, anak mangsa yang penat menunggu kemudian menghubungi ibunya untuk mengambilnya.

Kakak mangsa, Tye Chuan See, 45, memberitahu, kakak iparnya yang hairan apabila mendapati suaminya tidak menjemput anak perempuan mereka, bergegas ke kelas tambahan yang terletak berdekatan rumah mereka sebelum tiga beranak itu pulang ke rumah.
-kosmo-

Tiada ulasan: