"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

FIRASAT NAJIB: PRU13 Tanggal Sabtu 02 .06.2012?

mohdnoorawang
Pilihanraya umum (PRU13) di Malaysia diramalkan berlaku TANGGAL 02.06.2012 HARI SABTU. Tarikh tersebut adalah hari hari terakhir cuti penggal persekolan. Menguatkan tarikh tersebut atau mungkin berbeza hanya beberapa hari pada bulan JUNE 2012. Yang pasti Najib Razak akan bubar parlimen dan mengadakan pilihanraya umum sebelum kes rasuah dan kematian wanita Mongolia yang bernama Altantuya bakal didengar di makamah Perancis.
 
Keadan Najib Razak dan jiwa Najib Razak sudah tidak tenteram dan berada dalam kedudukkan yang cukup gonjang kesnya rasuah dan pembelian kapal selam didengarsecara terbuka dan Najib Razak serta kincunya bakal diheret dalam mahkamah Perancis.

Jika Najib Razak kekal sebagai perdana menteri Malaysia dalam PRU13 peluang untuk Najib Razak dan kuncu kuncunya dalam kes pembelian kapal selam MUNGKIN BOLEH DIELAKAN DAN TIDAK PERLU HADIR DENGAN MENGGUNAKAN KUASA KUASA ANTARABANGSA DAN KETUA NEGARA SESEBUAH NEGARA.

Mengikut risikan Najib Rzak cukup tertekan dengan isu dan kesnya bkal didengar dalam mahkamah Perancis dan dikhabarkan Najib Razak telah menggunakan satu kuasa pemimpin utama dunia dan negara Eropah agar kesnya tidak dibicarakan dalam mahkamah Perancis.Jika berjaya kesnya tidak dibicarakan dan ditutup atau sekurang kurangnya Najib Razak tidak perlu hadir sebagai saksi di mahkamah Perancis.

Namun tarih tanggal hari Sabtu 02.06.2012 sebagai hari buang undi mungkin berubah dan tidak diadakan pilihanraya. Hakikatnya Najib Razak mahu mengadakan pilihanraya umum PRU13 pada cuti persekolan atau bulan March 2012 semua persiapan UMNO/BN teleh siapsedia.

Hampir pasti Najib Rzak sudah tidak mahu tangguh lagi tarikh PRU13 kerana mengundang padah dan risiko yang tinggi. Jika tidak Najib Rzak akan ditentang dalam pemilihan UMNO yang akan datang. Najib Razak tidak mahu memikul risiko dalam pemilihan UMNO akan datang .

Jalan yang paling selamat ialah mesti adakan pilihaaraya umum sebelum bulan bulam Ogos 2012. dan menjadikan dirinya sebagai perdana menteri Malaysia walaupun dengan majoriti yang kecil dalam dewan parlimen Malaysia.

Jika PRU13 Najib Razak (BN) berkuasa atau menang dibawah 2/3, Najib Rzak juga tidak selamat dalam haraki tertinggi UMNO. Ini dibayangkan kumpulan Muhyiddin akan berlawan dan berentap dalam pemilihan UMNO akan datang.

Tiada ulasan: