"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hamidah berbohong lagi

mediaperak.com

.
Blog Sungairapatonline merupakan saluran publisiti Hamidah Osman. Tapi ini bukan blog peribadi sebarangan!! Ianya diselenggarakan oleh satu team yang besar dengan kos yang besar. Diantara konsultan blog Sungairapatonline ialah Parpukari. Tak percaya boleh tanya blogger Umno yang kecewa dengan Hamidah ini disini.

Tiga hari lalu, mediaperak menyiarkan video tentang bagaimana Hamidah menghalau Dr. Lee Boon Chye dan ramai lagi yang lainnya kerana menghadiri majlis dialognya di Taman Desa Aman. Video itu dikeluarkan selepas team Hamidah mengeluarkan video pendek seolah-olah Dr. Lee Boon Chye sengaja mengacau programnya.

Kami siarkan video yang lebuh panjang untuk pembaca menilai sendiri tentang apa yang berlaku. (Disini)

Bila dah kantoi, Team Hamidah membuat pula posting merapu yang mengatakan jurugambar yang mengambil gambar-gambar semasa majlis tersebut sebenarnya diupah. Malah jurugambar tersebut sendiri telah mengaku bahawa dia di upah. Boleh baca disini.
Kalau jurukamera diatas membuat pengakuan bahawa dia diupah oleh pembangkang, maka sudah pasti tak susah untuk Team Hamidah membuat video pengakuan dari jurugambar tersebut. Mediaperak mencabar Team Hamidah supaya berjumpa sekali lagi dengan jurukamera itu dan buatlah video pengakuan bahawa dia dibayar oleh siapa…berapa upahnya. Tak payah buat video yang canggih..cukup setakat seminit dua dan kami cabar Team Hamidah supaya menyiarkan video tersebut dalam masa dua hari.

Kalau Team Hamidah tak mampu mengadakan video pengakuan jurukamera tersebut, Team Mediaperak pula akan mengadakan video temuramah dengan jurukamera tersebut untuk membuktikan bahawa Team Hamidah berbohong.

Sementara mengunggu jawapan dari Team Hamidah, kita layan dulu apa kata Haji Nadri, orang kuat Umno Gopeng tentang mengapa dia keluar dari Umno Gopeng. Banyak cerita Hamidah yang dia tau.

Tiada ulasan: