"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Debat, Wardina Mula Sokong Abby

http://www.ekeleh.com
Alhamdullilah….yang bertudung mendapat sokongan dari yang bertudung. Walaupun tak menyatakan secara terus terang, Wardina tetap menyokong Abby Abadi. Dia berkata rakannya dianiya.

Mungkin kerana mungkin Abby dituduh mengutuk dan menghina PDRM oleh Panglima Gelang Umno Dato AC Mizal. Abby menyangkal dengan twitt “Yg keluar dr mulut Sy, bkn ‘hinaan’ tp kritikan ata salahlaku sgelintir mereka…”
Berkaitan cabaran debat AC Mizal, Abby nampaknya nak menerima cabaran debat tersebut, “Terpanggil utk mnerima cabaran”. Nampaknya Abby semakin bersemangat!!

Janganlah pula selepas ini AC Mizal membuat twitt “Acah-acah aja!” Namun begitu agak aneh kerana Panglima Gelang Umno hanya mampu mencabar wanita untuk berdebat. Lain dari kebiasaan…

Tiada ulasan: