"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pelakon dan penyanyi, Awie kena santau

IPOH: “Alhamdulillah, saya sudah sembuh akibat santau, tetapi ada masalah baru pula kerana badan kini makin gemuk,” kata pelakon dan penyanyi terkenal, Awie atau nama sebenarnya, Ahmad Azhar Othman, 43.

Menurutnya, dia pulih daripada santau individu tertentu selepas kerap menjalani rawatan tradisional.
“Saya kerap meluangkan masa berubat selain berdoa dan bertawakal kepada Allah bagi menyembuhkan penyakit itu yang saya percaya dilakukan pihak yang tidak menyukai saya.

“Mungkin dugaan yang menimpa saya awal tahun ini adalah rahmat kerana rezeki saya dalam bidang seni bertambah, malah tawaran berlakon dan mengadakan persembahan tidak putus-putus diterima,” katanya kepada wartawan, semalam.

Menurutnya, berat badannya yang semakin meningkat tetap dipandang serius walaupun ia tidak meenjejaskan karier.

1 ulasan:

Suasana Politik Malaysia berkata...

As salam tuan Blog,

Mohon buat pautan blog:

suasanapolitikmalaysia.blogspot.com

Terima kasih.