"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video Rosmah menari lagu Hindustan sensasi terbaru

Harakahdaily 
(Video Rosmah menjadi tarikan terbaru dalam laman You Tube)
KUALA LUMPUR: Tarian isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor dalam video klip lagu Hindustan menjadi sensasi terbaru dalam video Youtube.

Namun, walaupun lebih 18,390 sudah menonton video ini, 135 telah menyatakan tidak suka manakala hanya 13 sahaja yang suka.

Video ini dirakam dalam satu majlis makan dan Rosmah keluar menari dengan sekumpulan penari dengan latar belakang lagu Bolywood tersebut.

Ia telah masukkan ke dalam Youtube melalui Beirtasemasa.com dengan tajuk "Rosmah Mansor Menyanyi, Menari & BERJOGET'.

Sebelum ini, video Rosmah menari bersama suaminya dan lain-lain pembesar negara mendapat perhatian umum.

Ketika itu, lagunya adalah 'Aku anak kampung'.

Sejak sekian lama Rosmah terus menjadi 'ikon' rakyat Malaysia apabila berita mengenai beliau akan mendapat 'klik' yang tinggi kepada mana-mana laman web.

Sebelum ini, cerita beliau dengan cincin dan beg tangan menjadi kegilaan pelayar laman web apabila berita mengenainya mendapat klik yang banyak.

Tiada ulasan: