"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

(Gambar) 100,000 hadir, kejutan Ustaz Azhar di Stadium Darul Makmur

http://kachipemas.blogspot.com
100 Ribu yang Hadir: Ustaz Azhar Idrus Buat Kejutan Di Stadium Darul Makmur Kuantan Pahang...Jom Lihat [up date]
UAI Telah membuat kejutan di Stadium Darul Makmur ..Kehadiran anggaran 100 ribu orang yang hadir ke Stadium Darul Makmur Kuantan ini malam tadi.
Yang lagi hebatnya... Walau pun hujan mereka tetap tidak berganjak, balik dsb. Subhanallah... Allahuakbar..
Hebat sungguh orang Kuantan. Takbir. —
Konvoi bermotosikal mengiringi UAI dan ustaz haslin bollywood ada [ 6 Gambar ]
Kelihatan Puluhan Ribu membanjiriri stadium Darul Makmur..malam Ni
Kelihatan anak muda yang dahagakan Ilmu ..bukan konsert mega
THIS IS DARUL MAKMUR!!!
Sedikit Bingkisan Di Stadium Darul Makmur, Malam Tadi... Lautan manusia membanjiri Stadium Darul Makmur sempena Wacana Perdana yang menampilkan pendakwah terkenal Ustaz Azhar Idrus dan Ustaz Haslin Baharin (Bollywood) malam tadi. Orang ramai dilihat memasuki stadium sejak jam 6.00 petang lagi sebelum mereka bersolat Maghrib buat julung kalinya di dalam stadium tersebut. Inilah sejarah dan kali pertama berlaku sejak 50 tahun lalu, umat Islam berjaya sujud kepada Allah di salam stadium berkenaan sebenarnya.
Moderator sedang bersiap sedia..sebelum UAI muncul bersama Ustaz Haslin
Nukilan Abu Luqman

Tiada ulasan: