"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TUJUH treler halang DSAI di Kuantan

Gendang Perang

Seorang facebooker melaporkan bahawa Jelajah Merdeka Rakyat di Kuantan telah dihalang oleh manusia-manusia yang berlainan pandangan politik.

Beliau melaporkan tujuh buah treller digunakan untuk mengepung jalan di Bukit Kuantan menyebabkan DSAI membuat keputusan membatalkan program di sana.

Beliau turut melaporkan bahawa enam buah kereta team A telah dikepung oleh seteru politik.

Anwar dijangka meneruskan perjalanan ke destinasi seterusnya iaitu Surau Haji Ali, Kampong Tengah, Kuantan sebelum ke Taman Berjaya Permai, Kempadang, Kuantan berdasarkan jadual program HKR hari ini.
8 Februari 2013 (Jumaat)

1) 5.00 ptg – Anwar Ibrahim Bersama Masyarkat Felda
Lokasi: FELDA Bukit Kuantan

2) 6.00 ptg – Ramah Mesra Dan Minum Petang
Lokasi: Rmh Hj Kassim, Perkampongan Cenderawasih, Kuantan

3) 7.15 mlm – Solat & Tazkirah Maghrib
Lokasi: Surau Haji Ali, Kampong Tengah, Kuantan

4) 9.00 – 12.00 mlm – Ceramah Perdana Demi Rakyat
Lokasi: Taman Berjaya Permai, Kempadang, Kuantan
Datuk seri Anwar Ibrahim bersama Ustaz Tuan Ibrahim di Kampung Kempadang Kuantan

Updated at 10..16 pm, 8.2.2013
5) 9.00 – 12.00 mlm – Ceramah Perdana Merdeka Rakyat
Lokasi: Taman Impian, Jalan Sungai Lembing, Kuantan

6) Barisan Penceramah:
i. YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim
ii. YB Fauziah Salleh
iii. YBhg Dato’ Fauzi Abdul Rahman
iv. Sdr Lee Chean Chung
v. YBhg Ustaz Rosli Abdul Jabar

Semakin hari semakin terserlah siapa sebenarnya mereka

Sumber: wasukalu.com

Tiada ulasan: