"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Panas- Adakah Sultan Johor Akan DiHina Kerana Ini ?

Dukunpasir
Bila dah semakin dekat...eh! dekat ke nak menyambut raya dalam pilihanraya, banyak isu isu panas akan timbul dan tidak terkecuali juga Sultan yang sebenarnya kita sedia maklum Sultan tidak seharusnya berpolitik mahupun dipolitikkan.
Penulis pun tak pasti apa maksud dan makna ditunjukkan segala kemewahan yang dimiliki oleh Sultan Johor ni...NAK kata hendak dilibatkan TMJ dengan artis Fazura tidak mungkin...

Atau kah mungkin ada ketidak puasan hati penyokong Kelantan dalam isu TENTERA MASUK STADIUM......ehh!! Tak pastilah...

Cuma yang menjadi masalah.....apabila kereta ini disebarkan walaupun ianya adalah koleksi lama...pasti menjadi bualan dan akan keluar kenyataan kenyataan yang boleh menyinggung perasaan pihak Istana.
BERITA PENUH DISINI

1 ulasan:

Pelatuk berkata...


Inilah orang Melayu, bila saudara seagamanya kaya, mereka hina malah difitnah tapi kalau bangsa lain lebih kaya tak pernah pun nak fitnah atau persoalkan. Kenapa:

Sebab orang Melayu dah dicairkan oleh PR khususnya DAP. Melayu ada seorang dalam CEC, PKR dan PAS masih juag akui DAP parti demokrasi, pelbagai kaum....