"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

NORMANKRU melabel PAS itu Agama...dasat tuan puan

DUKUNPASIR

Semalam Norman Kru diserang seorang diri dalam twitternya yang isunya ini Klik sini.... tanpa boleh dibantu oleh jentera Internet penyokong BN sendiri,jika ada pun cuma mampu memberi pendapat yang paling bernas iaitu MAKI HAMUN kepada penyokong PR.

HARI NI NORMAN KELUARKAN KENYATAAN untuk menyelesaikan masalah SEMALAM .....Iaitu SALAH FAHAM DAN DIA CUMA MEMBERIKAN PENDAPAT...Itu diterima.....

Tapi.....RAMAI TAK TERIMA KENYATAAN BELIAU yang penulis tandakan ini....
APAKAH MAKSUDNYA?? Apakah PAS itu satu Agama? Adakah Norman YANG SALAH FAHAM atau sengaja BUAT BUAT TIDAK FAHAM....

Jangan menghina dengan melabelkan PAS itu AGAMA....seolah olah seluruh pengikut PAS itu bukan ISLAM....Jangan berpolitik cara kotor begini...


Lihatlah macam mana Norman menerima tamparan DARI KENYATAAN SINIS BELIAU ITU
Penulis pun minat Erma Fatima, Amy Search...dan penulis pun tahu mereka bekerja keras untuk membantu kempen BN seperti dalam pic ini...ITU HAK DAN PENULIS TAK pula nak rancang HINA mereka ini, nak boikot mereka semata mata kerana berlainan pendirian politik....
Begitu juga dengan AC Mizal....Ada sesiapa nak join bersama mereka .......sila kan....tak ada salah pun.....

Tiada ulasan: