"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

EKSKLUSIF! Pendedahan 'Calon Paling Bersih' BN di Pmtg Pauh oleh Ust. Mutallib

AnakSgDerhaka
Gambar diatas menunjukkan billboard calon Barisan Nasional bagi kerusi Parlimen Permatang Pauh untuk PRU13 ini.. Dalam billboard tersebut Dr. Mazlan Bin Ismail mendakwa dan menobatkan dirinya sebagai calon paling bersih untuk PRU13 ini.

Dakwaannya itu menjadikan kesemua calon-calon pilihan Najib bagi mewakli Barisan Nasional dalam PRU13 ini adalah kurang bersih..
Dalam manifesto setebal 8 mukasurat yang disebarkan keseluruh Permatang Pauh oleh Jentera Pilihanraya Barisan Nasional Permatang Pauh, Dr. Mazlan mendakwa beliau memegang prinsip 'setiap kata mesti dikota'oleh itu setiap janji pasti ditepatinya.

Dari sembilan akujanji yang dibuat beliau dalam manifesto tersebut, akujanji yang kesembilan paling menarik dimana beliau telah menyatakan akan meningkatkan pendidikan, ilmu dan kefahaman terhadap agama Islam.

Ini akan dilakukan dengan cadangan penubuhan Kolej Islam, Sekolah Menengah Agama, meningkatkan prasarana Maahad Tahfiz yang sedia ada serta kepelbagaian program dan aktiviti kearah memakmurkan masjid, Surau serta Pusat-pusat pengembangan ilmu dan dakwah moden serta tradisional.

Apakah benar beliau melaksanakan semua itu?.. dan apakah benar juga beliau merupakan 'Calon Paling BERSIH'?..

Video dibawah mendedahkan segalanya.. sila tingkatkankan volume anda..

Ustaz Mutalib adalah seorang tokoh agama yang terkenal dan disegani di Permatang Pauh dan juga Pulau Pinang, beliau adalah Pengasas dan juga Mudir An-Nahdhoh..

Selama ini beliau tidak pernah mempersoalkan siapa yang akan bertanding di Permatang Pauh.. tetapi apabila nama Dr. Mazlan dicalonkan oleh UMNO/BN Permatang Pauh.. beliau mendedahkan segalanya..

Apa yang didedahkan oleh beliau ini ialah sifat sebenar Dr. Mazlan sebelum beliau bertanding untuk menjadi Ahli Parlimen Permatang Pauh..

Bayangkan apa yang akan berlaku jika beliau berjaya mengalahkan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh ini..

Jika seorang tokoh agama boleh diperlakukannya sebegitu rupa.. kita rakyat biasa apalah sangat...

Tiada ulasan: