"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bapa Najib, Tun Abdul Razak pernah jadi talibarut Jepun (Gambar)

setisab
"TUN ABDUL RAZAK (BERCERMIN MATA) KETIKA MEMASUKI LATIHAN TENTERA JEPUN (GAMBAR MUZIUM NEGARA)" - (mukasurat 327, Biography of Tan Sri Samad Idris)

Tercatat dalam lipatan sejarah, Jepun pernah menyerang Malaya dan menjajah Tanah Melayu. Sejarah juga membukti, tempoh penjajahan Jepun, ramai rakyat Malaya ketika itu hidup dalam kepayahan akibat penindasan pentadbiran Jepun. Justeru, dicatatsejarahkan sesiapa yang bersekongkol dengan pentadbiran Jepun semasa pemerintahannya di Tanah Melayu ketika itu sebagai pengkhianat kepada agama, bangsa dan negara.

Gambar di atas yang tersimpan di muzium negara membuktikan betapa pengkhianatan nyata oleh bapa Datuk Seri Najib Razak terhadap Tanah Melayu kerna penglibatannya secara langsung dalam latihan ketenteraan Jepun.

Ketika rakyat Tanah Melayu susah dan menderita akibat penaklukkan Jepun dan disaat rakyat marhean dan para komunis berjuang menggadai nyawa untuk membebaskan Tanah Melayu daripada penjajahan tentera Jepun, pemuda bernama Abdul Razak bin Hussien, bapa kepada Najib bin Razak, dengan bangganya bersekongkol dengan tentera Jepun mengkhianati hasrat rakyat untuk memerdekakan Tanah Melayu.

Sedarlah wahai anak bangsa Malaysia tercinta, jasad Abdul Razak bin Hussien yang telah disemadikan di Makam Pahlawan bersebelahan Masjid Negara sebenarnya seorang yang pernah menjadi pengkhianat negara lantaran persekongkolannya dalam latihan tentera Jepun sewaktu Jepun menjajah Tanah Melayu..

Demi masa depan Agama, bangsa dan negara(Tun Abdul Razak when he is receiving japan military training during World War 2)
The Hidden Truth: When Chin Ping and the rakyat miskin is busy fighting the Japanese during World War 2, (WW2) to protect our Tanah Melayu, our former Prime Minister Tun Abdul Razak is receiving his special training with the Japanese ARMY !!! As Malaysian is our duty to share the true historical fact out !!.

"TUN ABDUL RAZAK (BERCERMIN MATA) KETIKA MEMASUKI LATIHAN TENTERA JEPUN (GAMBAR MUZIUM NEGARA)" - (mukasurat 327, Biography of Tan Sri Samad Idris)
Kalau Chin Ping yang berjuang menentang Jepun untuk membebaskan negara daripada penjajahan dianggap sebagai pengkhianat, apakah gilanya sejarah negara bila menganggap Abdul Razak Hussein yang jelas bersama tentera penjajah sebagai pahlawan?

Sekiranya abu mayat mendiang Chin Ping dilarang dibawa masuk ke negara ini, maka, apa logiknya dan di mana relevannya jenazah Abdul Razak Hussien disemadikan di Makam Pahlawan?

3 ulasan:

kampong lad berkata...

dia & chin peng talibarut penjajah.

philtypil berkata...

Ibrahim yaacob pun di kira pengkhianat?tun razak mungkin terpengaruh dengan janji jepun seperti KMM.mungkin juga terpengaruh dengan slogan Asia untuk Asia.kita perlu ingat bahawa sejarah membuktikan jepun hanya cuba "menjepunkan" malaya tetapi tidak menindas org melayu.Orang melayu susah di sebabkan keadaan ekonomi,matawang jatuh dn juga sbb sbb keselamatan.senang cerita orang keadaan org melayu sebelum dan semasa jepun dtg tiada beza pn.kebanyakan susah sbb kejatuhan nilai wang dan inflasi akibat perang. Lain pula bg org cina, kebanyakan mereka susah masa jepun dan mereka rata adalah penyokong komunisme atau pun penyokong koumintang. dimana kedua2nya berkiblatkan semangat nasionalis china. Di Malaya ini pula Mereka berjuang atas dua sebab utama.jika menang menentang jepun,maka mereka dah berjasa ,dan jasa tersebut mungkin di gunakan untuk Mengkomuniskan tanah melayu sbgai contoh tindakan2 mereka(mpaja,komunis) semasa bebas 14 tanpa penjajah mereka kejam juga. sebab kedua adalah hubungan antara china dgn Jepun adalah hitam setelah jepun menang perang manchuria dan penjajahan jepun di china memberi kesusahan kepada rakyat china.impaknya org cina di luar negara simpati dgn nasib menimpa warga tanahair mereka tertindas.Dan di malaya mereka meyertai gerila 101,dan komunis.So dlm kes chin peng. Dan tun razak,pendapat aku,perjuangan deme berbeza,aku tak mahu labelkan arwah Tun razak atau chin peng sbgai pengkhianat .but I belive they must have strong reason and belive with what they doing.

Unknown berkata...

http://novandri.blogspot.my/2013/09/sah-media-pembangkang-tabur-fitnah.html?m=1