"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

3 kanak- kanak mati dalam peti ais

Capetown: Tiga kanak-kanak ditemui mati selepas terperangkap dalam peti ais di Aramelang, semalam.

Mayat ketiga-tiga kanak-kanak itu ditemui datuk seorang mangsa berkenaan.


“Kanak-kanak berkenaan yang berusia tiga dan empat tahun dilihat kali terakhir bermain di luar rumah mereka kelmarin. Mereka dipercayai terkunci di dalam peti ais itu,” kata jurucakap polis Kealeboga Molale.

Penduduk kampung dan keluarga mangsa melancarkan gerakan mencari mereka selepas menyedari kehilangan ketiga-tiga kanak-kanak itu tetapi usaha berkenaan gagal mengesan mereka.


“Mayat mereka dihantar ke hospital untuk bedah siasat bagi memastikan punca kematian mereka,” kata Kealeboga. 
-Agensi-

Tiada ulasan: