"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Inilah Kesan 20 Dalil Dato' Hassan Ali

Tranungkite
Berita ni tidak keluar di TV3 suku.. Utusan pun tak mungkin.. tapi kuar dimedia baru... hehe  Timbalan Ketua Wanita UMNO  serta AJK Batu 10,Jln Cheras, Kajang  istihar keluar dari UMNO sejak Hasan Ali keluarkan 20 dalil.. dan menyertai PKR...  Majlis penyerahan borang disertai oleh DSAI sendiri.....
Berita ni tidak keluar di TV3 suku.. Utusan pun tak mungkin.. tapi kuar dimedia baru... hehe

Timbalan Ketua Wanita UMNO serta AJK Batu 10,Jln Cheras, Kajang istihar keluar dari UMNO sejak Hasan Ali keluarkan 20 dalil.. dan menyertai PKR...

Majlis penyerahan borang disertai oleh DSAI sendiri.....

Tiada ulasan: