"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Anjing tembak tuan

Florida: Seorang lelaki dirawat di hospital selepas ditembak oleh anjingnya secara tidak sengaja.

Syerif Johnson County Steve Kozisek mengesahkan Richard L Fipps, 46, cedera selepas anjingnya terpijak pemicu raifalnya yang berisi peluru di dalam pikapnya.

Menurut laporan radio tempatan, Fipps sedang menurunkan gergaji dari traknya apabila dia tertembak di lengan kirinya.

“Raifal itu berisi peluru dan pemicunya tidak berkunci, Anjingnya tiba-tiba melompat ke atas senjata itu menyebabkan ia tertembak,” kata Kozisek.

Menurut Kozisek, kejadian itu boleh dielakkan sekiranya Fipps tidak memasukkan peluru di dalam raifal itu.

“Sepanjang 42 tahun menjadi syerif, ini kes pertama saya temui - anjing menembak tuannya,” kata Kozisek.
-hmetro-

Tiada ulasan: