"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gila Berani.. Selamba Selfie Sambil Dikejar Tentera Israel!

Tranungkite
GAMBAR salah seorang anggota kumpulan rapper Palestin, DAM yang dimuatnaik di laman mikro Twitter telah mencuri tumpuan dunia dan menjadi viral selepas ia dikongsikan secara meluas di laman sosial.

Ia memaparkan aksi rapper tersebut yang sempat selfie ketika sedang dikejar tentera Israel.

Ramai yang menyifatkan gambar tersebut adalah “The Best Selfie 2015? dan “The Most Epic Photo” sekaligus mengangkat nama kumpulan rapper tersebut.

Aksi berani matinya itu membuatkan ada yang ketawa, teruja dan kagum akan keberaniannya.

Bagaimanapun, nasib rapper tersebut masih tidak diketahui selepas kejadian itu.
3-dam-steve-sabella-coloured-wall-high-res

Sekadar infomasi, kumpulan DAM banyak menghasilkan lagu mengenai konflik antara Israel dan Palestin.-mynewshub.cc

Video Nyanyian Kumpulan DAM

Tiada ulasan: