"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penunggang motosikal berkuasa tinggi meninggal dunia dalam keadaan seperti bersujud (Gambar)

Mangsa kemalangan yang meninggal dunia seperti bersujud. FOTO ihsan pembaca.
Hulu Selangor: Seorang penunggang motosikal berkuasa tinggi meninggal dunia dalam keadaan seperti bersujud selepas terbabit kemalangan di Kilometer 4, Jalan Sungai Choh ke Sungai Buaya, di sini, 5 petang semalam.

Mangsa, Amirruddin Yaakub, 38, yang bekerja di kilang kenderaan di Sungai Choh di sini, bergesel dengan lori menyebabkan motosikal ditunggang terbabas.

Jurucakap polis Hulu Selangor mengesahkan menerima laporan kemalangan itu.

Katanya, mangsa dipercayai terbabas selepas cuba memotong lalu bergesel dengan lori yang mahu memasuki simpang Taman Kosaso di sini.

“Mangsa yang menghala ke Sungai Buaya hilang kawalan dan terjatuh sebelum meninggal dunia di tempat kejadian,” katanya.

Artikel ini disiarkan pada : Jumaat, 3 April 2015 @ 5:49 PM

Mangsa kemalangan yang meninggal dunia seperti bersujud. FOTO ihsan pembaca.
-hmetro-

1 ulasan: