"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

PAS Bukan Nak Gabung, Tapi Nak Jadi Barua UMNO?

ramziredang
"Sungai furat telahpun kering. Dunia memang telah sangat akhir zaman dan kemunculan dajal telah sangat hampir. Betapa kritikalnya umat islam hari ini, hinggakan seorang pemimpin yang zalim diangkat mulia sebagai orang yang merasmikan majlis yang dihadiri sekumpulan orang orang yang kononnya digelar ulama. Anehkan? Pemimpin zalim rasmi majlis multaqa ulama azhar. Dah lupa hadis dan quran gamaknya ulama ulama dunia ni. Patutla perut ulama akhir zaman masing masing semuanya buncit buncit belaka. Dunia dan syaitan duk bersarang dalam perut

Hukum dah jadi tunggang langgang. Kejab kafir kejab tak kafir. Kejab taghut kejab tak taghut. Kejab komunis kejab tak komunis. Kejab perlembagaan penjajah kejab pertahankan perlembagaan.

Ahli bawahan dah mula pening. Nak lari takut sebab awal awal lagi sudah disemat dalam kepala tinggalkan jemaah adalah kafir (kan aku dah tulis tiga bulan lepas akan ada ceramah takfiri)

Sekarang ramai yang masih bertahan di dalam PAS, kerana berpegang pada dasar PAS semata mata. Nak harapkan pemimpin utama? Memang munafik. Dari dulu memang asyik menafikan taknak kawin dengan UMNO tetapi dari hari ke sehari macam orang bercinta je. Makin lama makin rapat. Makin mesra. Dulu berapi api marahkan UMNO, sekarang lautan apipun sanggup ku renangi bersama UMNO (demi Islam kononnya). Tapi kenapa sekarang?

Kenapa dulu tidak demi Islam?ooooooo...sekarang berubah pendekatan ye? Dulu menyerang sekarang menerang? Nak terang apa tu? Nak terang kat UMNO bahawa Islam ni perlu diletak di atas sekali? Memang celaka lah alasan ni. Memang dasar pemimpin agama yang penipu. Main suka suka je bagi alasan. Kau ingat UMNO nak dengar ke alasan kau tu??? Haprak betul. Kau ingat kami orang bawah ni boleh diperbodohkan ke??

Sejak bila UMNO nak kan agama? Kalau UMNO nak tinggikan syariat, perlu ke kerjasama PAS? Kalau dia betul betul nak tinggikan syariat...saat sekarang pun dia boleh laksanakan di terengganu, kedah, perlis, johor, pahang dan negeri negeri lain yang UMNO perintah.

Aku taknak bukti banyak kalau betul UMNO nak tinggikan syariat Islam, aku nak sehelai tudung je. Bagi kat Rosmah dulu. Jangan citer la pasal hudud ke qisas ke dulu. Kau tahu tak, harussani dari buncit sikit sekarang jadi buncit banyak, fathul bari dari pakai kopiah hingga hilang kopiah, tapi sampai sekarang tak berjaya nak letak sehelai kain atas remos rosmah. Apa yang aku nampak terbalik la pulak, tudung ustazah masyitah yang dulu labuh dah jadi makin singkat. Hinggakan sekarang akupun dah nampak ranumnya buah betik ustazah masyitah. Macam ni yang berlakupun kau masih percaya UMNO nak tinggikan syariat???aduhhh pening aku

Yang aku nampak pemimpin yang paling bodoh adalah pemimpin PAS kelantan. Johan bagi kategori paling bodoh adalah Nik Amar. Apa punya buta perut la duk cuba percaya kat UMNO. Duit royalti minyak kelantan masih disekat, tapi boleh percaya kat kejujuran UMNO? Kepala hotak punya TMB macam ni. Kalau UMNO bagi duit royalti minyak boleh la jugak rasa rasa konfius apa UMNO memang jujur ke. Ni masih kena zalim tapi percaya.

Sekarang orang bawah dah mula kecoh, apa betul ke nak kerjasama dengan UMNO. Sebab mesra bukan main lagi, main pegang pegang tangan plak. Nasib baik tak kiss je. Tapi dengan ibarahim ali itu hari dah nyaris nyaris kiss dah.

Dulu memang orang bawah tak percaya. Sebab masa tu masih takda bukti dan pemimpin munafik masih bermain kata kata. Tapi sekarang kata dah tak serupa bikin. Lain yang dikata lain yang dibikin.

Dulu pantang sebut perkataan 'kerjasama', terus melenting nafi. Sekarang dah acap sikit sebut perkataan kerjasama tapi kena pusing sikit, 'kerjasama demi Islam, bukan bergabung', kerjasama demi perpaduan ummah, kita boleh kerjsama dengan siapa saja','kerjasama demi itu, kerjasama demi ini. ceewaaahhh, memang bapak penipu la korang ni semua.

Bila UMNO melihat orang orang bawahan PAS makin celaru, maka UMNO akan lebih cari jalan untuk lebih mesra PAS. UMNO akan cuba hancurkan PAS seranap ranapnya. Kali ini mungkin UMNO nak ranapkan PAS biar sampai tak tinggal sisa.

Pemimpin PAS yang bodoh ni masih seronok dengan permainan UMNO. Masih tak sedar kena tipu dek UMNO. Masih tak sedar bahawa diri dah masuk jerat UMNO. Ada setengah pemimpin merasa bangga dan berkata, "tengok, UMNO dah lemah dan nak mintak tolong kita sekarang'. Ada yang lagi bengap pulak berkata, : "bukan PAS nak masuk UMNO, UMNO akan masuk PAS"...ish ish ish apa punya bodoh la pemimpin macam ni.

Dah dekat 100 tahun dah UMNO ni. Masih tak kenal kenal lagi ke siapa tu UMNO. Jangan kata UMNO nak dengar PAS dalam hal Islam, pemimpin nombor dua dia pun, dia pecat. Itu baru tanya soalan pasal 1MDB. Muhyidin bukan tentang, baru persoal je tu.

Aku nak tanya kat sini, siapa agaknya dalam PAS ni, UMNO akan sanjung lebih dari muhyidin? Muhyidin kat mana sekarang? Dulu mahathir sangat hebat, mahathir kat mana sekarang? Ada ke orang dalam PAS yang akan lebih dari Mahathir untuk UMNO?

Ada pulak kata kata pemimpin PAS( yang agenda dia memang dah lama ingin memecah belah PAS dari dalam. Dia masuk PAS sebagai agen rahsia UMNO.) Boleh pulak dia suruh maafkan dosa dosa lama UMNO. Kepala hotak berjambul la kau ni. Dosa lama tu memang dosa lama. Dosa baru yang bertimbun timbun ni kau tak nampak ke.

Ok. Aku taknak terang apa dosa baru UMNO. Saja nak test intelektual pemimpin ni. Tapi aku percaya, kalau tanya rakyat, rakyat akan jawab dosa baru UMNO lebih banyak dari dosa lama.

UMNO sekarang adalah paling zalim dalam sejarah. Dulu dulu memang dah zalim tetapi sekarang adalah zalim yang tahap paling zalim dalam pertandingan zalim zalim sedunia.

Tapikan. Herannnyaaaa...ketika UMNO paling zalim ni lah, pemimpin PAS paling berhemah. Hemah aku cakap kau..ha..jangan main main. Nak menerang, kau tau apa. Kau ada?

Sebenarnya kan, semua mereka mereka yang munafik ini telah sedar UMNO bukan betul betul nak kan Islam pun, jauh sekali nak laksana hudud. UMNO nak fikir tentang ummah?? pigirahhh...mati hidup balik pun orang tak percaya. pemimpin pemimpin munafik dalam PAS ni pun tak percaya. Tapi oleh kerana dalam perut sudah ada syaitan, maka adalah matlamat yang dia nak.

Dan....

aku memang percaya 100% PAS takkan bergabung dengan UMNO. Kerana mereka tahu 80% tidak akan sokong. Tetapi setengah pemimpin munafik dalam PAS ini rela, sanggup menjadi barua UMNO. Kerana itu, kerjasama akan semakin akrab. Tunggulah dalam masa terdekat ni, akan dilantik seseorang menjadi menteri pendeta. Tungguuuuu

Orang orang bawahan pulak macamana? Selagi mereka barua, kau pun barua

*p/s tak sangka, tidak sia sia UMNO mengambil APCO, ulama pun dia leh makan :)

Tiada ulasan: