"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Pasangan suami isteri meninggal dunia ketika mengadakan hubungan seks di dalam kolam hotel

Sepasang suami isteri warga emas meninggal dunia selepas mengadakan hubungan seks di dalam kolam mandi air panas di hotel Playaca Palace di Mexico.

Charles Mckenzie, 67 tahun; dan isterinya yang berusia 63 tahun, Dorothy berada di hotel berkenaan sempena majlis perkahwinan anak perempuan mereka.

Namun kegembiraan pasangan warga emas dari Kanada itu bertukar menjadi tragedi apabila Charles mengalami serangan jantung. Isterinya dipercayai meninggal dunia akibat kelemasan dalam kolam mandi.

Mayat mereka ditemui hanya dua hari sebelum anak perempuan pasangan itu dijadualkan berkahwin.

Dalam pada itu, abang ipar Charles, Douglas Hasting berkata, ketika ini mereka sedang membuat persiapan bagi membawa pulang mayat kedua-duanya untuk dikebumikan.

“Saya tidak memikirkan mengenai perkahwinan itu,’’ katanya.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: