"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Hantu punya menantu (Gambar)


SEDUTAN video menunjukkan Sangeeta menjerut leher ibu mentuanya dengan sehelai kain.
Lucknow, India: Seorang wanita ditahan polis selepas rakaman video yang memaparkan dia memukul dan menjerut leher ibu mentuanya tersebar di Internet.

Sangeeta Jain ditahan polis pada Selasa lalu kerana disyaki menyerang ibu mentuanya, Raj Rani Jain yang berusia 70 tahun di daerah Bijnore di Uttar Pradesh.

Video berkenaan tersebar sejak minggu lalu selepas suami wanita itu, Sandeep memasang kamera keselamatan di kediaman mereka.

Sandeep memberitahu polis dia memasang kamera itu secara sembunyi kerana mahu mendedahkan sikap sebenar isterinya itu.

Katanya, isterinya sering menyerang ahli keluarganya sejak mereka berkahwin tujuh tahun lalu.
-hmetro-

Tiada ulasan: