"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Shah Rukh Khan ditampar wanita tidak dikenali

Shah Rukh Khan
Pesona yang dimiliki Datuk Shah Rukh Khan (SRK) pastinya digilai ramai wanita tidak kira di dalam mahupun di luar layar perak.


Selebriti itu tanpa berselindung mengakui pernah ditampar seorang wanita tidak dikenali apabila pertama kali menjejakkan kaki ke Mumbai lebih 30 tahun lepas.

“Saya menyangkakan tempat tidur dalam gerabak kereta api itu kepunyaan saya kerana telah membayarnya.

“Saya ditampar seorang wanita yang memberitahu tempat tidur itu kepunyaan semua orang, bukan milik saya seorang.

“Dia menampar saya dengan kuat sehingga menyebabkan saya tergamam,” ujarnya.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: