"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Penjara enam tahun sesiapa yang menyembelih, menyimpan, memasak atau makan daging lembu

LEMBU: PENJARA ENAM TAHUN

Ketika berada di Mumbai, India, saya teringin hendak makan lauk daging lembu.....setelah dicari dimerata-rata tempat, tidak ditemui, rupa-rupanya hukuman enam tahun penjara bagi sesiapa yang menyembelih, menyimpan, memasak atau makan daging lembu.

KANNIBAL

Bunuh, simpan, masak atau makan daging manusia tidak bersalah. Malah mayat manusia boleh dibeli dengan harga yang murah oleh pelajar bidang perubatan untuk dibedah-siasat. Organ manusia boleh dibeli, sekiranya buah pinggang kamu rosak, ia bolehlah dibeli di India.

DILARANG SEMBAH LEMBU - YAJURVEDA

Penyembahan makhluk seperti lembu adalah dilarang oleh Kitab-Kitab suci Hindu seperti Yajurveda mengatakan:

"Andhatama Pravishanti Ye Asambhuthi Mupastè."
(Yajurveda 40:8)

Diterjemahkan dari Sanskrit:
"Mereka masuk kedalam kegelapan (kesesatan), bagi mereka yang menyembah Asambhuti (matahari, bulan, pokok, bukit, manusia, haiwan, angin, api, air....)".

Malah Hymn itu bersambung dan mengatakan, "Mereka tenggelam lebih ke-dasar kegelapan (kesesatan), bagi mereka yang menyembah Sambhuti (benda ciptaan manusia - patung, berhala, monumen, ukiran, imej, bentuk simbol keagamaan....)".

SEMBAH MANUSIA - MAKAN MANUSIA

Selain daripada lembu, manusia juga disembah oleh kepercayaan Hindu (berlawanan dengan kehendak Kitab-Kitab suci mereka). Namun makan manusia (Kanibalisme) tidak pula dianggap salah.

Pendek-kata nyawa seekor lembu adalah lebih bernilai dari seorang manusia di India.

BUNUH JUTAAN JANIN PEREMPUAN

Disebabkan populasi India terlalu padat, dengan majoriti berjantina perempuan, Kerajaan India menggunakan kaedah "Female Foeticide" bagi mengurangkan jumlah kelahiran bayi perempuan.

Akhirnya populasi lelaki menjadi surplus. Dua atau lebih lelaki perlu berkongsi seorang isteri jika setiap penduduk India mendapatkan pasangan ataupun lelaki mengahwini kaum sejenis.

PENINDASAN INDIA KEATAS MUSLIM

Itulah ketidak toleransinya sebuah negara Hindu - India terhadap kaum wanita serta penganut agama lain khasnya Muslim. Kejadian seperti yang berlaku terhadap Muslim Rohingya kini sedang berlaku terhadap Muslim di India. Ramai pelajar dan expatriate serta Muslim tempatan di India kini sedang diburu, diseksa dan dipenjarakan di India.

Mereka ditangkap, dipukul dan disembelih dengan kejamnya ditempat-tempat awam seperti Universiti dan Kompleks Pasaraya diseluruh India. Bukan setakat pihak Keselamatan, malah penganut Hindu di India turut berlagak samseng jauh lebih teruk daripada Gerakan Baju Merah yang dipimpin oleh Jamal Pak Tongko.

MASYARAKAT HINDU DI MALAYSIA

Berbeza keadaannya di Malaysia, pada umumnya masyarakat Hindu yang dikatakan mula datang ke sini seawal 2000 tahun lampau, hidup secara aman, damai dan berharmoni disamping masyarakat majmuk tempatan serta faseh bertutur Bahasa Kebangsaan.

Penganut Hindu di Malaysia diseru agar kembali kepada Skriptur-Skriptur Vedas, Upanishad, Bhagawad Gita yang mengajar Monotheisma (Tuhan Allah) serta Atharva Rishi (Mohamet) menurut Atharva Veda yang membawa Penyatuan (Rahmat) Manusia Sejagat yaitu Kuntāp Sukt diterjemahkan sebagai Islam yang muncul di Kuntāp iaitu Ummul Qurá - Makkah.
Muhammad Azran Chan'

Tiada ulasan: