"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Remaja 12 tahun lahir bayi misteri

Di usianya yang masih muda, seorang remaja wanita 12 tahun berjaya melahirkan seorang bayi di hospital kampar.

Tidak jelas siapa bapa bayi berkenan,namun menurut cerita, remaja wanita itu pernah menjadi mangsa rogol,namun tiada bukti atas tuduhan itu.

Apa yang lebih memperihatinkan adalah apabila remaja wanita itu menyebut anaknya sebagai adik.

“Mana adik, adik saya itu,jangan bawa saya mahu menjaganya” kata bapanya meniru percakapan anaknya.

Pihak polis yang terus mengembangkan siasatan,tidak mendapat apa-apa bukti sebagai petunjuk jalan sehingga kini.

Ibu muda itu dikatakan tinggal dengan dengan ibu dan bapa tirinya serta 3 lagi saudara sedarahnya.

Kesemua keterangan ahli keluarga sudah di ambil,dan mereka mendakwa tidak mengetahui atas kehamilan remaja berkenan. – eberita
-kualalumpurpost 

Tiada ulasan: