"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Semua dijemput hadir ke Himpunan Tangkap Pencuri 14 April di depan Sogo KL

MALAYSIA DATELINE 
AMCJL menganjurkan himpunan Tangkap Pencuri 14 April di Sogo KL.

Perhimpunan Tangkap Pencuri akan diadakan di perkarangan pusat membeli belah Sogo, Kuala Lumpur 14 April ini mulai jam 2 petang.

Presiden AMANAH, Mohamad Sabu ketika berucap di Pasir Gudang kelmarin turut mengumumkan perhimpunan ini.

“14 April ini kita akan berhimpun depan Sogo di KL, boleh semua hadir,” tanya beliau yang disambut “bolehhhh” oleh orang ramai dalam Jelajah Pakatan Harapan (JPH) itu.

Di majlis itu Mohamad Sabu juga meminta semua sampah di majlis itu dibuang dalam satu karung plastik yang tertulis “BN Sampah”.

“Sebelum balik nanti, saya nak bagi tahu tolong buang sampah dalam karung ni,” katanya smabil mengangkat karung sampah bertulis “BN Sampah” itu.

Sementara itu, jurucakap Anak Muda Mencari Jho Low (AMCJL), Faiz Fadzil berkata, majlis akan bermula jam 2 petang di depan Sogo.

Mereka kemudiannya akan berarak ke Dataran Merdeka yang akan dipenuhi dengan nyanyian dan ucapan.

Para pemimpin Pakatan Harapan dijangka akan turut serta.

AMCJL menganjurkan pelbagai program bagi menyedarkan rakyat tentang skandal 1MDB dan kaitannya dengan perdana menteri Najib serta orang kanannya Jho Low.

Tiada ulasan: