"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Perkara penting berlaku dalam masa 14 hari, kata orang kanan Najib

MALAYSIA DATELINE

Siber trooper Datuk Seri Najib Razak menjangkakan akan berlaku perkara penting dalam politik negara dalam masa 14 hari ini yang bakal mengubah lanskap politik negara.

Blogger Papa Gomo ataupun Papa Azri atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris berkata, suka atau tidak suka itulah yang akan berlaku.

“Apa pun dalam masa 14 hari ini akan ada pekara penting yang berlaku yang mana sekali lagi akan mengubah landskap politik negara.

“Suka atau tidak suka memang itulah permainan politik yang menjadikan kita akar umbi terpalit dengan apa yang berlaku,” katanya.

Bagi beliau, rakyat pastinya berang dengan pementasan politik yang bakal berlaku.

“Namun Rakyat lah juga yang menjadi taruhan kita menyelamatkan negara ini jatuh ke tangan yang salah.

“Bukan semua rakyat faham apa itu politik tetapi setidak tidaknya selepas PRU14 rakyat sudah melihat bagaimana tangan yang salah pangkah hampir menghancurkan negara ini,” kata blogger yang pernah di sebut sebagai salah seorang penulis upahan untuk isteri Najib, Datin Seri Rosmah Mansor itu.

Walau apapun yang berlaku, beliau meminta semua pihak jangan susah hati.

“Nasihat Aku, biarkan ianya berlaku dan berbangga lah bahawa kita merupakan sebahagian sejarah yang tercipta.

“Suka atau tidak ianya tetap akan berlaku. Kemaruk Gila kuasa nak jadi Perdana Menteri tak dapat dibendung lagi,” katanya yang dipercayai ditujukan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Dalam sidang medianya 23 September lepas, Anwar berkata, beliau mempunyai sokongan yang kuat untuk membentuk kerajaan baru di negara ini.

Orang kanan beliau, Datuk Johari Abdul pula berkata, mereka menunggu pintu istana dibuka untuk masuk menghadap Yang Dipertuan Agong.

Tiada ulasan: