"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Enggan pakai pelitup muka, lelaki berserban kasari pemuda

FAZLI RADZI

Seorang lelaki berserban dilihat mengasari seorang pekerja di sebuah premis selepas dikatakan berang ditegur untuk mengenakan pelitup muka.

Aksi samseng lelaki itu dirakam dalam kamera litar tertutup (CCTV) berdurasi hampir dua minit yang kemudiannya tular di media sosial.

Insiden yang difahamkan berlaku di Pasar Raya Masbukti Senawang, Negeri Sembilan itu menyaksikan pekerja tersebut beberapa kali memohon maaf.

Walau bagaimanapun, individu berserban berkenaan dilihat berterusan menolak sambil mengherdik anak muda yang memakai pelitup muka itu.

“Tolong cari pakcik ini. Dia tolak kepala dan cekik adik saya. Moga Allah beri keadilan pada kami sekeluarga,” kata kapsyen dalam rakaman video itu.

Tiada ulasan: