"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SEJARAH BERULANG LAGI CUMA PELAKON BERBEZA


Suatu analisis yang menarik yang mungkin tidak dimuatkan secara terperinci dalam buku "Sejarah Malaysia", Saudara Zainon tercicir kisah bapa Tajol Mohamad Rosli ( Mohamad Ghazali bin Jawi) "minta derhaka" kepada Sultan Perak ketika itu Sultan Idris Shah dan terus mengekalkan jawatan MB Perak. Kupasan sepenuhnya di SINI oleh Mohamad Sayuti Omar (MSO Tinta Emas). Menyingkap sejarah ayahanda Najib, Bakal PM Malaysia, MSO menyebut "bapa borek anak rintik" kisah di Terengganu pada tahun 1961.

                                                                                                                                                                                http://drhalimahali.blogspot.com/

Tiada ulasan: