"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Sekeping Gambar Lebih Bermakna Dari Seribu Perkataan


K
alau tak silap GB gambar-gambar ini GB dapati dari blog rakan karibbloggernetwork tetapi terlupa siapa yang empunya. Mungkin cenangau, mungkin sya~reformis, mungkin ummianni atau al-banjari. Pohon izin disiarkan semula di Kelab GB ini. Oleh kerana gambar-gambar ini telah di"saved"kan terlebih awal, maka di"upload"kan semula sebagai tatapan kita semua.

Kebenaran akan terdedah jua. Cahaya matahari yang terang benderang tidak dapat di tutup dengan awan tebal yang gelap macamana sekalipun. Apabila berarak awan, tampaklah cahaya yang terang lagi jelas itu. Apa misteri yang terkandung disebalik kemelut politik Perak selama ini akan terjawab? Semuga kita dijauhkan oleh Allah daripada menjadi manusia yang bersubahat dengan kezaliman dan kejahatan. Jom sesama kita saksikan, jeng jeng jeng.....








Tidak mungkin samasekali kebenaran itu dapat ditutup selama-lamanya. Betapa seluruh rakyat jelata selama ini ditipu oleh sandiwara manusia-manusia hipokrit yang merancang satu rampasan kuasa di Perak dengan mengenepikan suara dan hak rakyat.                                            
http://greenboc.blogspot.co
m/

Tiada ulasan: