"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

8,000 Polis Siap-Siaga Hadapi Pilihanraya

Polis akan mengerahkan 8,000 anggota antara bulan ini dan Julai tahun hadapan, sebagai persiapan menghadapi Pilihanraya Negeri Sarawak.


Persuruhjaya Polis, Datuk Mohmad Salleh berkata Prosedur Tetap Operasi dan faktor kewangan juga telah ditetapkan.


"Kita bersedia dari segi Prosedur Tetap Operasi dan kertas kerja, manakala belanjawan juga telah diperuntukkan. Kita hanya menunggu pengumuman tarikh pilihanraya," katanya di Kuching hari ini.


Mohmad menambah lebih dari 8,000 anggota, termasuk di luar negeri Sarawak, telah diletakkan dalam keadaan siap-siaga untuk pilihanraya itu nanti.
-tvselangor-

Tiada ulasan: