"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Nak tengok apa ada dalam rumah Perdana Menteri ?

amkns
Nak tengok banyak mana perabot, sofa, kerusi, meja, hiasan, TV dan lain-lain dalam rumah seorang Perdana Menteri ? Tengok dan nilai sendiri pada pautan berikut
Berkunjung Ke Kediaman Perdana Menteri


Ismail Haniyeh adalah Perdana Menteri (kerajaan Hamas) di Gaza, Palestina. Ini adalah kediaman beliau.
Ruang tamu kediaman Ismail Haniyeh.
Tempat beliau menerima tetamu.

Di meja makan bersama Perdana Menteri.

Kamar tidur anak lelakinya.
Dapur seorang pemimpin.

Ismail Haniyeh dalam satu pertemuan dengan pemimpin agung Republik Islam Iran.

 


http://tehranifaisal.blogspot.com/ 

Tiada ulasan: