"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PENDEDAHAN: Ketua Pemuda UMNO Tawau miliki kekayaan luar biasa

Blog islamreturn.blogspot.com

Salam perjuangan..
Semalam box FB aku diterjah oleh salah seorang teman dari Tawau. Beliau meminta aku untuk dedahkan laporan kewangan Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian P190 Tawau yang diadakan baru-baru ini. Laporan tersebut jelas menunjukkan Ketua Pemuda UMNO seorang yang mewah kerana mampu memberi sumbangan sehingga RM 441,976.93 kepada organisasinya. Sumbangan yang begitu besar ini menjadi tanda tanya bagaimana beliau memperolehi kekayaan begitu banyak.
Penyata Penerimaan dan Pembayaran Bagi Tempoh Jun 2011 Hingga Ogos 2012
Pendedahan tersebut tersebar di Fecebook
Ariffin Kassim, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Tawau

Sekiranya beliau mampu menyumbang sebanyak itu, persoalan besar yang menjadi tandatanya, berapakah pula jumlah sebenar harta kekayaan yang beliau kumpul..? SPRM perlu siasat..!

Tiada ulasan: