"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Mazidul Akmal Sidik dan Papagomo memutar belit Kehadiran HKR

WTKO

Mazidul Akmal pada tulisan terkini dalam blognya memperlekeh Pakatan Rakyat di mana Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) tidak mendapat sokongan rakyat. Dalam tulisannya dengan merujuk gambar awal perarakan yang menuju ke Stadium, Mazidul meramalkan hanya 6000 orang sahaja yang turut berarak.

Dalam nada sinis, dia bertanya mana pergi yang lain? Mana sejuta?? Mazidul merujuk kepada laman PAPAGOMO sebagai sandaran.

Mengakhiri tulisan Mazidul menyindir
Sumber : Klik di sini.

Tanyakan kepada diri, mengapakah tidak menyertai HKR? Nyatakan pendapat di sini, mungkin ramai ingin mengetahui, silakan...

Manakala kawan rapat Mazidul pula (papagomo) dalam tulisan mengatakan hanya 20, 000 sahaja yang hadir dengan memampar gambar stadium padamasaawal. Tujuannya nak manipulasi..

Ini tulisan perlinya.
1 juta akan memenuhi stadium kata Mat Sabu sejak berhari hari yang lalu. Bagi rakyat ataupun penyokong yang kurang cerdik pastinya akan percaya kata kata Mat Sabu untuk 1 juta dalam Stadium Merdeka. Hakikatnya secara logik akal stadium Olimpik pun tak mampu muatkan 1 juta orang. Hahaha.

TAPI HAKIKATNYA DUA "EKOR" TALIBARUT BANGSA INI ADALAH KECEWA DENGAN KEHADIRAN DAN SOKONGAN RAKYAT PADA HKR!!!!

1 ulasan:

Unknown berkata...

dia ini jurubicara tv tempat cari makan.jadi dia sanjung habis-habisan. dia juga sebenarnya kecewa kerana orang ramai membanjiri kawasan stadium sehingga padat tak muat. bab itu dia tak berani lapor. dia resah. macam wartawan bernama, sibuk laporkan kenapa orang keluar stadium ketika anwar berucap. inipun cari makan dengan bernama juga. tetapi ketika masuk stadium tak berani pamer bernama atau apa, MALU! jadi memang mereka masuk stadium untuk mencari cacat cela rumput di stadium itu. kalau ada lipas seekor pun mereka laporkan dalam bernama. itu wartawan baru belajar dalam bernama agaknya.