"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Terkedu kisah #KL112 menyentuh hati... Jom baca

http://kachipemas.blogspot.com
TERKEDU DENGAN KISAH #KL112 YANG MENYENTUH HATI Jom baca
KISAH MENYENTUH HATI DI #KL112.
Dalam Perjalanan Hidup Ini Setiap Orang Menyumbang Untuk Membuat Kebaikan. Ini Dia Salah Satu Di #KL112. Apabila Mohamad Sabu Official Melancarkan Derma Beliau Terus Cepat-Cepat Keluarkan Duit Untuk Menderma, Serta Telah Diambil Oleh Petugas Himpunan. ALLAH S.W.T. Maha Melihat, Walaupun Beliau Buta. Beliau Salah Seorang Membayar Sewa Stadium 100K.

* Sungguh Indah Perjalanan Berjuangan Ini. Terima Kasih. Sesunggohnya dia buta tetapi tidak buta hati, dan bakhil Allahu akbar. Semoga rezekinya bertambah, Amin.

1 ulasan:

ras abu berkata...

Allahhuakbar kebesaran Allah yang maha esa - semoga memberi kemenangan kepada PR dalam PRu13 nanti dan terbela nasib orang kurang upaya