"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Bila penyokong UMNO dah ketandusan isu.. inilah hasilnya..

Blog darisungaiderhaka.blogspot.com

Inilah yang terjadi bila pencacai-pencacai UMNO telah kehabisan modal untuk dijadikan isu bagi menyerang Pakatan Rakyat dan pimpinannya.

Vandalisma yang dipercayai dilakukan oleh pencacai-pencacai UMNO ini dilaporkan telah berlaku di tanah perkuburan yang terletak dalam kawasan Parlimen Bakri, Muar, Johor.

Malang nasib papantanda ini, biarpun ianya berdiri kaku disitu tidak menganggau sesiapapun yang lalu lalang di kawasan itu, ianya tetap menjadi mangsa vandalisma pencaci-pencacai UMNO..

Nak berhujjah takut kalah sebab kebanyakkan yang tinggal dalam UMNO hanya golongan bodoh bak kata Tun Mahathir, nak berdebat pun takut juga.. takut dimarah Najib sebab Najib sendiri takut nak berdebat..

Hanya inilah yang mampu mereka lakukan...

Tiada ulasan: