"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar penyokong UMNO menghadiri mesyuarat tergempar tersebar!!

AnakSgDerhaka
Gambar ini telah dikirimkan oleh seorang sahabat melalui e-mail, katanya ini adalah gambar yang dirakam ketika Ahli-ahli UMNO bersesak-sesak memasuki bilik gerakan untuk menghadiri satu mesyuarat tergempar yang diadakan baru-baru ini.

Menurutnya gambar telah dirakam oleh seorang sahabatnya yang kebetulan melintasi hadapan bangunan pejabat UMNO itu..

Beliau merakamkannya kerana terpegun melihat kelibat sebenar ahli-ahli UMNO Cawangan kampungnya itu..

Gambar menurut beliau adalah gambar sebenar yang tidak diedit sama sekali dan ianya dirakam menggunakan kamera handphone nya sahaja, oleh itu beliau meminta maaf sekiranya kualiti imej kurang jelas..

Tengokleeee.....
Siapalah agaknya yang membocorkan gambar mesyuarat tergempar UMNO Cawangan Padang Landak, Terengganu ini ke dalam FaceBook.

Tiada ulasan: