"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE
SILA KLIK
BERITA TERKINI BANJIR

KELANTAN MEMERLUKAN BANTUAN KEMUDAHAN BERBENTUK LOGISTIK SELAIN DARIPADA MAKANAN DAN MINUMAN. YANG PALING PENTING JUGA ADALAH 'MANPOWER' UNTUK MENJALANKAN KERJA-KERJA MEMASAK DI PUSAT-PUSAT PEMINDAHAN BANJIR KERANA KITA MENGHADAPI MASALAH YANG BEGITU SERIUS UNTUK MENYEDIAKAN MAKANAN KEPADA MANGSA-MANGSA BANJIR DI PUSAT-PUSAT PEMINDAHAN.


Setakat ini, kami dimaklumkan jalan dari Terengganu ke Kelantan masih lagi boleh dilalui. Jadi sebelum ia terputus, saya harap supaya SUKARELAWAN dapat datang secara beramai-ramai ke Kelantan.


Ambil manfaat cuti esok hari Sabtu dan Ahad, dan mungkin mengambil cuti beberapa hari untuk datang ke Kelantan.


KAMI BETUL-BETUL MEMERLUKAN BANTUAN.


Di pusat-pusat pemindahan, bayi menangis, anak-anak kecil menangis, tidak ada makanan untuk mereka dan keadaannya sangat-sangat menyentuh perasaan.


Sebab itulah kami harapkan daripada semua pihak agar mendengar rayuan daripada kami di Negeri Kelantan supaya dapat datang ke pusat-pusat pemindahan dan melakukan kerja-kerja di sana.


Sekian, terima kasih.

-Sedutan laporan temubual Ust Ahmad Fadhli Bin Shaari oleh Syamila Najman.

Jumaat 26 Disember 2014 jam 5.23 petang.

DS Anwai Terkantoi.. Gambar Di Ambil Bersama Jet Eksklusif dan Krew nya

abuluqman
Wajah baru DS Anwar Ibrahim's New outfit.. ceramah di Kelantan Semalam.. DSAI naik Jet Eksklusif .. Jet Ni Jarang Menteri NAik.. jom lihat..

Kakitangan Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra bersama DS Anwar Ibrahim di Kota Bharu
Airport krew bersama DS Anwar Ibrahim di Kota Bharu sebelum menaiki karpal terbang
Mission accomplished!!! 7 flights across Malaysia covered 15 events in 5 States in 6 days
Terbaik dari ANWAR... naik jet pribadi pun susah,, naik Firefly je sonang, cerite yekan.. sape pun tak kata apa ye..apa pun..gook luck.. kami mennuggu harapan baru,,dari PRU 13..jangan main main ye...ada ..berita lagi..jom terjah

sila klik FB FAN PAGE ORANG KAMPUNG UNTUK DAPATKAN BERITA TERKINI...ada lagi berita menyusul

Tiada ulasan: