"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TGNA difitnah oleh blogger umno sebagai seorang penerima BR1M (Gambar)

http://omakkau.blogspot.com
BLOGGER UMNO JAJA FITNAH DENGAN MENGEDIT GAMBAR, KATA TGNA ADALAH SALAH SEORANG PENERIMA BR1M JUGA!!!!!!
Beginilah akhlak blogger UMNO yang mampu Omakkau tarafkan tak ubah macam haiwan.

Sanggup melakukan pengeditan kepada gambar TGNA semata-mata mau memfitnah beliau sebagai salah seorang penerima BR1M.

Dia ingat rakyat ni bodoh macam para pengikut totok UMNO atau pun yang bertenggek di PWTC setiap kali Perhimpunan Agung UMNO.

Para penerima yang layak menerima BR1M telah ditetapkan pendapatannya seisi rumah sebulan kurang dari RM3,000.

Fitnah dengan UMNO sudah tidak mampu dipisahkan lagi.. Sudah sebati piang hingga ke tulang sum-sum.

UMNO kalau tidak memfitnah dan menipu bukanlah UMNO namanya.

CUBA NAK MEMFITNAH TGNA KONONNYA PENERIMA BR1M SEBAGAI HAIWAN TETAPI SEBENARNYA BLOGGER UMNO INILAH YANG SEBENARNYA BERSIFAT HAIWAN TANPA ADA RASA TAKUT KEPADA DOSA.

Tiada ulasan: