"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Video ni betul-betul lawak tak caya tengok sendiri kik kik kik kik

modayu
Sana sini semua orang tengah serius memikirkan bila tarikh pilihanraya PRU13 akan diadakan. Semua orang pening kepala memikirkan tarikh yang tidak kunjung datang.

Oleh itu mari kita berehat sambil kita tonton video yang amat kreative ini. Saya pun tak tau siapa pencipta video ini tapi sekadar untuk tontonan 18 tahun dan memerlukan 'pengawasan'dari yang lebih dewasa.. so kepada tuan punya video ini minta halal utk dikongsikan di youtube ini dengan sedikit penambahan.

Semua cerita didalam video ini sekadar rekaan dan hiburan ringan sahaja oleh pihak yang merekacipta video ini. Ianya bukanlah kejadian sebenar dan adegan2 itu hanyalah khayalan pihak perekanya.

Yang baik itu hak Allah dan yang buruk itu saya sendiri.

semoga terhibur

md daud yusri alhutan melintangi.

www.dadiydoo.com

Tiada ulasan: