"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

PANAS!! Hasnul, Adun Morib upah kumpulan kongsi gelap melayu Geng Kucing Merah jadi bodyguard?


Hari ini Hasnul telah menganjurkan Majlis Rumah Terbuka ADUN Morib. Bimbang akan diserang atau diasak oleh kumpulan yang menyokong Khalid Ibrahim dan PAS, Hasnul telah meminta bantuan daripada Ahli Parlimen Kuala Langat, Abdullah Sani untuk bersama-samanya.

Paling mengejutkan ialah apabila Hasnul dengan menggunakan Abdullah Sani telah menggunakan khidmat kumpulan kongsi gelap Melayu yang dikenali sebagai GENG KUCING MERAH untuk berjaga-jaga di rumah terbukanya.
Hasnul Badaruddin yang sebaik-baik sahaja menang DUN Morib pada PRU-13 lalu menceraikan kedua-dua orang isterinya dan berkahwin dengan seorang gadis muda, rupa-rupanya tidaklah seberani mana mengikut laman BuletinSengal.

Mengikut sumber dia berbuat demikian kononnya, dia bimbang akan diserang atau diapa-apakan selepas mengeluarkan kenyataan yang penuh kontroversi itu

Tiada ulasan: