"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Gambar Banjir: Stadium Sultan Muhammad sudah jadi macam kolam renang

Keadaan stadium Sultan Muhammad IV, Kota Bharu, dipenuhi air dalam kejadian banjir besar yang melanda Kelantan.
Keadaan di Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu, Kelantan yang turut diancam banjir besar.
Kakitangan Hospital Raja Perempuan Zainab II, Kota Bharu, Kelantan, meredah banjir.
Tinjauan dari udara menyaksikan bandar Kota Bharu, Kelantan lumpuh akibat banjir yang melanda negeri itu.
Anggota tentera dari 21 RAMD (Rajimen Askar Melayu Diraja) kem Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Kelantan membuat persediaan bagi membantu mangsa banjir di negeri itu.
Suasana di pusat penempatan banjir, Sekolah Menengah Kebangsaan Keroh, Kuala Krai, Kelantan.
Bantuan diagihkan kepada mangsa banjir di pusat penempatan banjir, Sekolah Kebangsaan Banggol, Guchil, Kelantan.
Anggota tentera menurunkan bekalan makanan di Sekolah Kebangsaan Manek Urai, Kuala Krai, Kelantan.
-mstar-

Tiada ulasan: