"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

TGNA sebagaian daripada khazanah negara yang begitu berharga - DR.Maza

Dr Asri (kiri) hadir di HUSM sebentar tadi sejurus tiba dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, hari ini. - Foto Sinar Harian oleh KHIRU SHALEH ABDULLAH
Dr Asri (kiri) hadir di HUSM sebentar tadi sejurus tiba dari Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, hari ini. - Foto Sinar Harian oleh KHIRU SHALEH ABDULLAH
KOTA BHARU: Bekas Mufti Perlis, Datuk Dr Mohd Asri Zainol Abidin diantara pemimpin yang turut hadir menziarahi Tok Guru di Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) pagi ini.

Beliau tiba jam 10.40 pagi ditemani beberapa rakan dari Pulau Pinang sejurus sampai di Lapangan Terbang Sultan Ismail Petra, semata-mata untuk melawat Tok Guru, di sini.

Menurutnya, Adun Chempaka itu adalah seorang pemikir yang boleh melontarkan pelbagai idea bernas yang boleh memberi manfaat kepada masyarakat.

"Saya doakan beliau cepat sembuh, beliau adalah sebagaian daripada khazanah negara yang begitu berharga, seorang pemikir yang hebat, sama-sama kita doakannya,"katanya kepada media sebentar tadi.
-sinarharian-

Tiada ulasan: