"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Kantoi: YB tonton video lucah di Parlimen (Gambar)


RODRIGUES dirakam menonton filem lucah menerusi telefon bimbit di bawah mejanya.
Brasilia: Seorang anggota Parlimen Brazil semalam dirakam menonton video lucah ketika Dewan bersidang.

Lebih menarik lagi, dia menontonnya ketika Parlimen sibuk membahaskan usul membaharui sistem pilihan raya.

Joao Rodrigues juga membenarkan anggota Parlimen lain di belakangnya menonton video itu.

Rakaman dibuat seorang anggota Dewan menunjukkan Rodrigues dari Parti Demokratik Sosial menonton video itu menerusi telefon bimbitnya di bawah mejanya.

Dia kadang kala berkongsinya dengan anggota lain ketika mereka menghampiri tempat duduknya.

Rodrigues menjelaskan menerusi Facebooknya, dia menerima video itu menerusi kumpulan WhatsApp dan berhasrat memadamkannya.

“Saya mempunyai hampir 100 kumpulan WhatsApp. Saya menemui filem berkenaan daripada satu daripada kumpulan itu. Saya cuba memadamkannya apabila ada anggota lain di belakang merakam saat itu,” katanya. - Agensi
-hmetro-

Tiada ulasan: