"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

ABBY ABADI KONGSI KAD WALIMATUL URUS PERKAHWINANNYA DI INSTAGRAM

Abby Abadi
EDITORIAL MH
Tarikh: 31 Julai 2015
Beberapa jam yang lalu, kami sempat melihat gambar yang dimuatnaik oleh bekas anggota kumpulan Elite, Abby Abadi di laman Instagramnya. Gambar tersebut memaparkan dirinya dan seorang lelaki yang tidak dikenali, dan tertera dengan hashtag #WalimatulUrus di ruangan kapsyen. Nampaknya, Abby bakal menamatkan zaman jandanya sekali lagi.

Antara bait kata yang ditulis di kapsyen gambar tersebut adalah,

"#WalimatulUrus #JaiAbby

Alhamdullillah. #14August2015 akan menjadi kenangan terindah buat kami. Buat Sy & En @jaiezzany ... Kenal dari 2013, tp tak perasan sangat. December 2014 berhubung semula atas urusan kerja. Terus berhubung baik sehinggalah akhirnya 'jodoh' datang tak terduga. Panjang nak cerita.. Apapun, kami ambil keputusan utk mempercepatkan 'kerja baik' ini agar sentiasa berada di bawah keredhaan ALLAH & tidak terlibat dgn perkara2 yg tidak diingini. Beberapa minggu je lagi ni... Syukur ALLAH permudahkan segala perancangan kami. Terima Kasih ALLAH atas jodoh ini. Doakan ini akan jadi 'perkahwinan' yg terakhir buat kami. . .

Kami umumkan utk pengetahuan semua, Agar tiada cerita2 yg direka. InshaALLAH, Cuma tak termampu rasanya nk jemput semua disini hehe.. Kad kahwinpun kalau tempah tak sempat siap, jadi begini jelah jemputnya huhu.... Ampun Maaf dipinta ye. Yg mengenali, yg dekat, Sahabat2... Tunggu Sy msg nanti k. Simpan date ni dulu... Majlis pernikahan akan berlangsung pada 14hb August nanti di sebuah Masjid di Keramat. Makan2 'Kasih Sayang' akan di buat pada 16hb August pulak, inshaALLAH. Sekali dgn Makan2 bersama Keluarga UMAIMA ye. Temanya pun 'Peach' ikut warna tema UMAIMA hehe... Persiapan disaat2 akhir... Memang menyesakkan dada... Nk mohon bantuan info utk Dewan, Pakej Perkahwinan , Baju, Make up, doorgift, semualah... Tolong Sy please... Hanya ALLAH dpt membalasnya "



Kepada Abby, kami ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru.
-mediahiburan-

Tiada ulasan: