"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Lelaki ini dihukum cungkil mata selepas didapati bersalah menyebabkan seorang lelaki buta dalam satu pergaduhan


HAMAD (kiri) ketika perbicaraan di sebuah mahkamah di Iran.
Teheran: Sebuah mahkamah di sini mengarahkan mata seorang tertuduh dicungkil selepas didapati bersalah menyebabkan seorang lelaki buta dalam satu pergaduhan.

Hamad, 27, didapati bersalah menyebabkan mata seorang lelaki buta ketika bergaduh pada Mac 2011.

Tertuduh memberitahu mahkamah, ketika kejadian dia berada di rumah sebelum ibunya menelefon memberitahu bapanya terbabit dalam satu kemalangan jalan raya.

“Saya bergegas ke tempat kejadian dan melihat bapa bergaduh dengan seorang lelaki.

“Saya mahu membantu bapa dan tidak berniat untuk mencederakan sesiapa,” katanya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.
-hmetro-

Tiada ulasan: