"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Siapa awek JPJ cun ini? (Gambar)

Siapa awek JPJ cun ini?
Siapa awek JPJ cun ini? Foto Instagram
"TOLONGLAH saman saya!" demikian berpuluh-puluh komen dalam perkongsian mengenai 'awek JPJ cun' ini dalam masa satu hari.

Siapakah siapa awek JPJ cun ini sebenarnya?

Berdasarkan laman foto Instagram, 'gadis JPJ cun' tersebut adalah Mira Filzah yang merupakan seorang model dan pelakon.

Difahamkan, beliau kini terlibat dalam telemovie komedi bertajuk Din Sardin.

Menurut sebuah blog hiburan, Mira juga pernah mengacarakan program televisyen seperti Qari Junior dan Hijabista.

Beliau juga muncul dalam drama Dunia Lola dan yang terbaru, Eksperimen Cinta.

Selain aktif di Instagram, wanita tersebut juga akfif menulis blog dan Twitter, malah mempunyai kelab peminat, Miracle.FC di laman foto yang sama.
-sinarharian-

Tiada ulasan: