"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Ular sawa gigit kepala anak ketika sedang tidur (Gambar)

Ular sawa gigit kepala anak sedang tidur
Keadaan luka di kepala Tyle setelah digigit ular.
MACKSVILLE - AUSTRALIA. Bagaikan mimpi ngeri apabila seorang ibu yang terbangun akibat dikejutkan jeritan anaknya mendapati ular sawa sedang menggigit kepala kanak-kanak tersebut.

Wanita berkenaan, Tammy bertindak pantas merentap ular sawa berkenaan dari kepala anaknya, Tyler dalam kejadian Khamis lepas.

Tammy memberitahu paramedik bahawa anaknya juga luka akibat gigitan di bahagian tangan dan digigit beberapa kali di bahagian sebelah kiri kepala.

Kejadian terebut juga dikongsikan ke Facebook bersama foto seorang lelaki memegang bangkai ular tersebut yang telah dibunuh.

Keluarga Tammy juga menafikan dakwaan bahawa ular tersebut merupakan binatang peliharaan mereka dalam perkongsian berkenaan.
-sinarharian-

Tiada ulasan: