"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."
JANGAN GUNA GOOGLECHROME JIKA ADA GANGGUAN MALWARE


IKLAN Hubungi: gigitankerengga@gmail.com


IKLAN TEKS

IKLAN TEKS Cuma RM10 Sahaja Hubungi: gigitankerengga@gmail.com

Penyanyi ni kata dia mahu lelaki seksi, zakar besar

Britney Spears
Ratu Pop, Britney Spears nampaknya sekali lagi membuka pintu hatinya buat lelaki. Namun kali ini janda beranak dua ini meletakkan kriteria hanya mahu mencari lelaki yang seksi untuk menjadi teman hidupnya.

Ketika mengadakan konsert jelajah ‘Piece of Me’ di Las Vegas baru-baru ini, wanita berusia 34 tahun itu meluahkan hasraatnya itu di hadapan penonton.

“Saya rasa sudaah tiba masanya untuk saya mencari seorang lelaki yang seksi dan mempunyai zakar yang besar,” selorohnya seperti yang dipetik dari E! Online.

Terdahulu, Britney mendirikan rumah tangga dengan Kevin Federline pada Oktober tahun 2004 tetapi berpisah pada Julai tahun 2007. Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan dua orang anak Sean dan Jayden.

Selepas bercerai dia pernah menjalin asmara dengan produser Charlie Ebersol namun hubungan itu hanya mampu bertahan selama lapan bulan.

Sekitar September 2015, pelantun lagu hits Pretty Girls ini menjalinkan hubungan intim dengan Harry Morton yang juga merupakan seorang pengurus restoran. Namun nampaknya hubungan tersebut juga gagal berpanjangan.
-kualalumpurpost-

Tiada ulasan: