"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku,
perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

Budak 11 tahun lahirkan anak abang

Harian Metro 
BUDAK perempuan 11 tahun di Murcia, selatan Sepanyol, melahirkan bayi lelaki dengan abangnya berusia 14 tahun sebagai bapa, hari ini.

Menurut polis, bayi itu dilahirkan di sebuah hospital selepas budak perempuan itu dimasukkan ke hospital berkenaan kerana sakit perut.

Menurut Daily Mail, siasatan mendapati bapa bayi terbabit ialah abang budak perempuan berkenaan yang ibu mereka adalah wanita pendatang dari Bolivia.

Abang terbabit berusia 13 tahun ketika budak perempuan berkenaan hamil namun, dia tidak akan dikenakan sebarang tuduhan mengikut undang-undang Sepanyol kerana bawah umur.

Budak perempuan dan ibu bapanya mendakwa mereka tidak sedar kehamilan itu dan ujian DNA akan dilakukan bagi mengesahkan siapa bapanya.

Sementara itu, polis masih menyiasat bagaimana hubungan seks antara dua beradik itu boleh berlaku.

Tiada ulasan: